חפש ב:

השבחת נכסי נדלן

נכסי נדל"ן הם נכסים שניתן לסחור בהם כמו כל נכס אחר כדוגמת ניירות ערך, מטבע חוץ, רכבים, מטוסים, אגרות חוב וכן הלאה. נכסי נדל"ן משמשים אותנו כמובן למגורים, למסחר, לתיירות, לאירוח וכן הלאה ולכן אצל רובנו מתעמעמת התפיסה של נכס נדל"ן כנכס מסחרי

|13.2.2020|14:37|3133 צפיות
נכסי נדל"ן הם נכסים שניתן לסחור בהם כמו כל נכס אחר כדוגמת ניירות ערך, מטבע חוץ, רכבים, מטוסים, אגרות חוב וכן הלאה. נכסי נדל"ן משמשים אותנו כמובן למגורים, למסחר, לתיירות, לאירוח וכן הלאה ולכן אצל רובנו מתעמעמת התפיסה של נכס נדל"ן כנכס מסחרי. יחד עם זאת, כאשר עומדים לקראת שלב מכירת נכס, פתאום עולה הצורך להשביח את ערכו על מנת למקסם את הרווח עליו. השבחת נכסי נדלן הוא תחום מקצועי שדורש התמחות וידע רב, הן ביכולת להבין כיצד ניתן להשביח את ערך הנכס בצורה האפקטיבית ביותר והן ביכולת להשביח את הנכס תוך ביצוע השקעה שהיא נמוכה יותר בהיקפה ביחס לתוספת הערך שהיא מייצרת. 

אז איך משביחים את ערכו של נכס נדלן?


ישנם פרמטרים שמגדירים את ערך הנכס אך אין לנו השפעה עליהם: האזור, השכונה, הרחוב, רמת הפשיעה באזור, רמת החינוך, קרבת שירותים קהילתיים ותחבורה ציבורית ואפילו מצבו של הבניין המשותף שבו ממוקמת הדירה – על כל אלה אנחנו פשוט לא יכולים להשפיע. יחד עם זאת, ישנם הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות בכדי להשביח את ערכו של נכס נדל"ן והחוכמה היא לייצר את ההשבחה הזאת בהשקעה כמה שיותר נמוכה. בהיבט זה, חשוב לזכור את הדבר הבא: ההשפעה של פריט עיצוב נקבעת ביחס ישיר לגודל שלו ולשטח הפנים שלו. החלפת רצפה למשל, יכולה לייצר תוספת ערך הרבה יותר גדולה מהחלפת ברזי הבית. החלפת דלתות וחלונות יכולה גם היא לייצר ערך רב וכמובן צביעה וחידוש הטיח של קירות הבית.
 

החלפת חלונות אלומיניום לחלונות חדשים


אחד המהלכים האפקטיביים ביותר שניתן לבצע במסגרת השבחת נכסי נדלן הוא מהלך של החלפת חלונות אלומיניום לחלונות חדשים כמו גם החלפת תריס חשמלי לתריס אלומיניום מתקדם. החלונות הם פריטים גדולים בעלי שטח פנים גדול, הם בולטים לעין והם מספקים לנו את הצוהר לכניסת אור ולצפייה בנוף. בהתאם לכך, גם אם באופן תת מודע בלבד, חלונות הבית משפיעים מאוד על התפיסה של קונה פוטנציאלי את מצבו הכולל של הבית ובהתאם לכך את המוכנות של אותו קונה לדחוף את ידו עמוק יותר לכיס בעת רכישת הבית. יחד עם זאת, בכדי לייצר את האימפקט המקסימלי, חשוב להבליט את החלונות כפריטי עיצוב שיכולים להעיד על כך שמדובר בבית שמתוחזק היטב ושראוי לערך גבוה יותר. בהתאם לכך, כאשר אתם ניגשים למשימה של החלפת חלונות אלומיניום לחלונות חדשים, כדאי אולי לבחון אפשרויות כמו חלונות בלגיים בגוון ניגודי לגוון הקיר. כך למשל, אם הבית צבוע בלבן, חלונות בלגיים שחורים יכולים לשדרג בצורה דרמטית את המראה של הבית, ובהמשך לכך גם את הערך הנתפס שלו בפני קונים פוטנציאליים. אם אתם רוצים לעשות את זה נכון, כדאי אולי להתייעץ עם מעצב פנים או עם חברת יורוסטייל חלונות אלומיניום איכותיים  שמתמחה בתחום של השבחת נכסי נדלן.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות