חפש ב:

האם גם מעמד הביניים יכול להתגורר בדירות יוקרה?

אזרחים רבים היו מעוניינים לגור בדירות יוקרה. אך האם המעמד מופנה רק לעשירי המעמד העליון? לא בהכרח.

אורון איצקוביץ'|26.10.2015|11:49|2297 צפיות
אזרחים רבים היו מעוניינים לגור בדירות יוקרה. המחירים יכולים להרקיע שחקים, אך קיום, גם אזרחים ממעמד הביניים יכולים ליהנות מאפשרויות שונות להתגורר בפרויקטים לדירות יוקרה וליהנות משלל התנאים שבניין שכזה מציע, מהקונסולייר ועד לחדרי הכביסה והכושר, קומת הנוף ובחלקם גם הבריכה המחוממת.


"כסף מגלגל את העולם, גלגל את העולם, גלגל את העולם"

דירות יוקרה
כדי להבין מהי דירת יוקרה וכיצד תדעו לזהות אחת שכזו (או פרויקט שכזה) עליכם לבדוק מספר פרטים כגון לובי הבניין והאם נמצא בו קונסולייר, איזה אבזור ישנו בבניין הנועד לשרת את דייריו, האם ישנן קומות שירותים כגון קומת כביסה, חדר כושר, קומת נוף, מחסן לכל דייר וכמה חניות ישנם בבניין. לבסוף, ברוב דירות היוקרה ישנן חברות ניהול אשר נציגיהן (הקונסוליירים) נמצאים שם לשרת אתכם בין אם מדובר בשמירה על חפצים למשלוח, אישורי כניסה של אורחים וכו'. כדי לאתר דירות יוקרה תוכלו להשתמש במגוון דרכים, החל משיחות עם מתווכים אשר יבררו לכם דירות ופרויקטים שיכולים להתאים אותם אליכם עפ"י השכר שאתם מבקשים להשקיע. חברות בנייה ונדל"ן אשר מפרסמות עצמן ברחבי הרשת, ולבסוף קיים החיפוש ברשת בדיקה וחיפוש ספציפי של דירות יוקרה. 

לעמוד דירות יוקרה באתר Babkbadlan לחצו כאן

האם הדבר משתלם?
כמובן שכאן מדובר בהכנסה הפרטית שלכם והתשובה לכך שונה לפי כל אדם. בדרך כלל דירות היוקרה מיועדת למעמד הגבוה בחברה ולאמנים מצליחים ובמידה ותאלצו לקחת הלוואה מסוכנת מדי לשם כך עדיף שלא תתנסו בהרפתקה מיותרת, אך גם אזרחים עם משכורות מכובדות יכולים להרשות לעצמם לגור בדירות ששכירותן עולות רק כמה אלפי שקלים (ולא עשרות). לכן חשוב לזכור ולוודא שתוכלו לעמוד בתשלומי המשכנתא ולוודא שרק שליש מהמשכרות המשותפות הולך לתשלום הדירה, כך שאם ביחד אתם מרוויחים מעל ל-30 אלף שקל, אין סיבה שלא תוכלו לעמוד בהוצאות הבניין היוקרתי ולחיות בחוויה המיועדת רק למעטים מאיתנו.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות