חפש ב:

צמודי הקרקע מאבדים את יוקרתם אל מול מגדלי היוקרה

סמל הסטטוס הישראלי השתנה. לא עוד בתים צמודי קרקע המזכירים לציבור את הצבר החקלאי והלוחם, אלא נכסים במגדלי היוקרה המקבלים עדיפות כסמל לאיש העסקים הישראלי המערבי.

צוות בנק נדל"ן|29.6.2016|16:26|1713 צפיות

התופעה הזו כבר ברורה. החלום הישראלי לבית צמוד קרקע החל מאבד מיוקרתו ואזרחים ישראלים רבים המגיעים לגילאי הפנסיה, מוצאים עצמם מוכנים לוותר על הנכס הגדול במושב שצורך טיפול מתמיד בהשקיית הגינה ומזכיר נשכחות ע"י חדרים ריקים של ילדים שעזבו, על מנת להשתדרג בדירות יוקרה במגדלים מפוארים ובמרכזי הערים הגדולות, שם הם יכולים להינות מחיי קהילה מפוארים, אירועים בערבים ושימוש במעלית שחוסכת את העלייה הקשה במדרגות. אותו ציבור ישראלי מבקש לשנות את חייו לטובה ובשוק הנדל"ן הם נקראים בתואר המעט מתעתע, כ"מצמצי הדיור".

לעמוד דירות יוקרה באתר BankNadlan לחצו כאן



אוכלוסייה שנקראת מצמצמי דיור אך הם הכל חוץ מסגפנים שמשתמשים במועט
השם המתעתע "מצמצי דיור" עלול לבלבל אנשים רבים ומעניק הרגשה כאילו מדובר באנשים סגפנים המשתמשים במועט, אך ההיפך הוא הנכון. למעשה מדובר באוכלוסייה בעלת יכולת כלכלית גבוהה, שיכולה להרשות לעצמה לחפש נכסים איכותיים במרכזי העריפם בזכות מכירת הבית צמוד הקרקע הגדול שחיו בו. בעבר בעלי מעמד הגבוהה חיפשו להתגורר בוילות מפוארות משום שדירות בבניינים לא היו יכולות לשדר יוקרה, אך עם השנים התפתח שוק נדל"ן היוקרה בישראל וכיום קמים עוד ועוד פרויקטים יוקרתיים שמזמינים ישראלים רבים להינות משירותי הקוסיירז', הבריכות המקורות, חדרי הכושר, שירותי הכביסה ועוד ועוד תוספות שניתן להינות מהם רק במגורים במגדלי יוקרה.

לעמוד הפרויקט ONE דירות בוטיק ברעננה באתר BankNadlan לחצו כאן

הסיבות מתחלקות בין הצורך להמשיך את אורח החיים הפעיל ודאגה להתגורר ליד מתחמי בריאות איכותיים
את הסיבות למעבר ניתן להסביר ע"י שינוי התפיסה הקיים בחברה הישראלית. התארכות תוחלת החיים והעלייה ברמת החיים בגיל השלישי מותיר את הישראלים פעילים מאוד. כעת, כשכבר אינם עובדים וזמנם בידם, יש ביקוש מתמיד להמשיך ולהגביר את אורח החיים הפעיל. לשחות בים, לצאת לברים, לבלות בהופעות ומגורים בעיר חוסכים מהם את הנסיעה הארוכה לעיר הגדולה הקרובה. מעבר לרמת החיים המשתפרת ישנם הישראלים שמבקשים לעבור מטעמים של בטחון אישי ורפואי וכך הם מקבלים דירה שיש בה הכל והיא קרובה קרובה לסופר, קרובה לקופת חולים וקרובה למוקדי הבילוי.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בישראל משתנה התפיסה כשמעמד כשה"צבר החקלאי" מפנה את מקומו ל"איש העסקים הישראלי"
הטרנד אולי בולט באזור ת"א והסביבה אך היום כבר ניתן למצוא פרויקטים מסוג זה גם בערים נוספות כמו רמת גן, רעננה, חריש, הרצליה ונתניה ובהם נבנים מגדלי יוקרה שמתאימים עצמם לכל שכבות הגיל שמעוניין ליהנות מהחיים ובעלי האמצעים לעשות זאת. אין זה אומר שרק בעלי המעמד הגבוהה הם הבלעדיים שיכולים להינות מפרויקטים מסוג זה, אלא גל ישראלי שביכולתו הכלכלית למכור נכס גדול שקיבל בירושה או שזכה להינות מבית קרקע גדול וכעת רוצה לשנות סגנון חייו. היום כבר אין תועלת שזוג בני חמישים יגור בבית של 450 מ"ר, וכשהישראלי מגלה שאפשר להנות מהנוחות וגם לשמר את המעמד הגבוהה בפרויקטים מסוג פרויקט לגון בנתניה , הנהירה לערים הגדולות מתחילה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות