חפש ב:

יהודי צרפת בסערה רכישה של דירות בישראל

כ -4,000 יהודים הצרפתיים מיהרו אל מכרז של מכירות דירות ישראליות בכנס "הדירה ישראלית" שנערך בפריז.

אורון איצקוביץ'|17.9.2015|16:20|4937 צפיות

בעקבות הגל האחרון של פיגועי הטרור בפריז בתקופה האחרונה, יהודים צרפתים מגלים עניין רב ברכישת דירות בישראל. לפחות 4,000 קונים פוטנציאליים השתתפו במכרז לדירות ישראליות של חברת Icube בפריז. 47 חברות הבנייה הופיעו להציע את מרכולתם.

הצרפתים באים! 

המנהל של היריד דיווח עשרות עסקות נחתמו ו -47 חברות הבנייה הציעו את מרכולתם. "אני מקווה שאנשים שקנו דירות כאן יהיו גם כדי לעשות עלייה בקרוב. הקמתי כבר כמה ירידים כאלה במהלך 12 השנים האחרונות, אבל אני לא זוכר תגובה כזו גבוהה כמו פעם. אנו נמשיך להציע דירות לא משנה מה ", הוסיף טורק.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

 

שר השיכון הישראלי אורי אריאל גם נכח באירוע. "חלק מהקונים כאן היום אמרו לי שהם יעשו עלייה בשנת 2015 או 2016. עניין הרב של יהודים צרפתים ברכישת הדירות בישראל הוא תופעה מרגשת", אמר אריאל, "אמרתי להם שכל מה שהציבור הישראלי אוהב אותם, ואנחנו נעשה הכל כדי לקבל אותם בדרך הטובה ביותר האפשרית."

ואיתם המחירים עולים 

מה ייעשה רכש הקניות הזה לשוק הנדל"ן הישראלי? כנראה ילחץ על הביקוש אך מצד שני, כאשר האוצר משה כחלון ממשיך בתכניתו להעלאת המס הרכישה על רוכשים שרק קונים דירה להשקעה ושאינם גרים בה בעצמם כדי להילחם בעליית מחירי הדירות הפוגעת באזרחים הישראלים הרבים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות