חפש ב:

איזו עיר שכנה יותר זולה?

מתלבטים לגור באזור המרכז? הפעם נעזור לכם להכיר את מחירי הדיור בין ערים שכנות כדי לנסות ולהקל עליכם את החיפוש. מעבר לכך תמיד תוכלו לקפוץ לעמוד מחירון הדירות אצלינו :)

צוות בנק נדל"ן|14.4.2016|12:20|2323 צפיות

לרוב, הישראלים שנמצאים במירוץ הקשה למציאת דירה, נוהגים לבדוק נכסים בסביבת המגורים בה הם גרים כיום או בעיר בה גדלו. האחרים בוחרים לחפש דירה שתתאים לעבודה שלהם ויש כאלה שלא מוכנים להתפשר על איכות החיים ומוכנים גם להתרחק על מנת למצוא את הדירה הרווחית ביותר. במציאות של היום, משבר הדיור האמיתי נמצא בעיקר באזור המרכז והסובלים ממנו הם אנשי המרכז שנאלצים לחפש במשך זמן רב עד שימצאו את הבית שלהם. הפעם ננסה לעבור יחד איתכם בין ערים שכנות באזור המרכז ולבצע השוואה קטנה בין הדירות על מנת שאתם תוכלו להכיר את הבדלי המחירים ולדעת במי לבחור.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



גבעתיים מול רמת גן
כשבוחנים את רמת גן וגבעתיים, אפשר לנחש תחילה שהבדלי המחירים לא צריכים להיות שונים במיוחד משום ששני הערים נחשבו איכותיות וקירבתן לת"א אינה משמעותית זו מזו. אך למעשה כאשר מתחילים לבדוק את מחירי הנדל"ן אפשר לזהות שינויים מהותיים. דירת 4 חדרים תעלה בר"ג כ-1.9 מיליון ש"ח ולעומת זאת, בגבעתיים כ-2.4 מיליון ש"ח. כשממשיכים לדירות 5 חדרים הבדלי המחירים רק מתעצמים בין 2.2 מיליון ש"ח בר"ג לעומת 3.1 מיליון ש"ח בגבעתיים, ודירות מיוחדות ימכרו ברג" בכ-3.1 מיליון ש"ח ובגבעתיים בכ-5.2 מיליון ש"ח.

לפרויקטים חדשים באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

קריית אונו מול גבעת שמואל
ההבדלים בין גבעת שמואל לקריית אונו כבר אינם משמעותיים כמו שראינו במתחרים הקודמים אך גם כאן מדובר בערים שגובלות אחת בשנייה. דירת 4 חדרים תעלה בגבעת שמואל כ-1.8 מיליון ש"ח ולעומת זאת, בקריית אונו כ-2.05 מיליון ש"ח. כשממשיכים לדירות 5 חדרים הבדלי המחירים אינם משתנים בהשוואת המחירים בין האחת לשנייה כשבגעת שמואל הדירה תעלה כ-2.3 מיליון ש"ח ובקריית אונו כ-2.5 מיליום ש"ח. ההבדל העיקרי בין הערים מגיע כאשר מתבוננים בדירות מיוחדות, פנטהאוזים, דופלקסים וכו' כאשר המחיר הממוצע בגבעת שמואל עומד על כ-2.5 מיליון ש"ח לעומת קריית אונו שם המחיר הממוצע עומד כ-3.4 מיליון ש"ח. פער של 31 אחוזים לעומת הדוגמאות הקודמות אז הפער עמד רק על 10 אחוזים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

ראשון לציון מול חולון
ראשון לציון וחולון הן בין הערים עם הפערים הנמוכים יותר בהבדלי המחירים כאשר בראשון לציון, דירת 4 חדרים תעלה בממוצע כ-1.62 מיליוין ש"ח ואילו בחולון כ-1.68 מיליון ש"ח, הבדל של 4 אחוזים בלבד. בדירות 5 חדרים המחירים אפילו מצטמצמים עוד יותר כאש המחיר הממוצע לדירת 5 חדרים בראשון לציון עומד על כ-2.129 מיליון ש"ח ובחולון המחיר עומד על כ-2.122 מיליון ש"ח בממוצע, בדל של כמה אלפי שקלים בודדים. ניתן גם לשים לב כי המחירים בין הערים כה דומה עד כי ישנם מקרים בהם ראשל"צ תהיה יקרה יותר מחולון ולהיפך. ההבדל העיקרי בין הערים מגיע כאשר מדובר בדירות פנטהאוז, דופלקסים ושאר נכסים מיוחדים כאשר בראשון לציון המחיר הממוצע עומד על כ-2.6 מיליון ש"ח ואילו בחולון המחיר עומד על כ-3.2 מיליון ש"ח, הבדל של 21 אחוזים, כנראה בשל הקירבה לת"א. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות