חפש ב:

איך מוכרים דירה ומהר

מחפשים למכור את הדירה שלכם כמה שיותר מהר? בכתבה הבאה נכיר לכם את הדרכים בהם תוכלו להיעזר על מנת שתוכלו למכור את הדירה שלכם כמה שיותר מהר.

צוות בנק נדל"ן|4.4.2016|12:4|2269 צפיות

הזמן הממוצע הלוקח למכור דירה ברוב ערי ישראל הוא שישה חודשים. תקופה ארוכה זו מאופיינת בעיקקר בחוסר ודאות, אשר מצריכה הרבה כוחות נפשיים וסבלנות על מנת להתמודד עם הקהל הישראלי. אם אתם משפרי דיור הכתבה הזו חשובה בעבורכם עוד יותר משום שעתה, קוצץ זמן ההמתנה בו תוכלו לקבל הנחה במס הרכש והשבח לשנה וחצי בלבד לעומת השנתיים שהיו בעבר. אז רגע לפני שאתם מתייאשים מלמצוא את הרוכש שלכם, הנה כמה טיפים שבוודאי יעזרו.

תוכנית פעולה ברורה
כשאתם מעוניינים למכור את הדירה שלכם, עליכם לתכנן תוכנית יעד ברורה, עם מחיר ריאלי שאליו אתם מכוונים וגבולות כזרה בהם תדעו שמתחתם לא תרדו במחיר הבית. כך תוכלו לסנן רוכשים פוטנציאלים ולייצר לעצמכם מאגר רוכשים איכותי יותר.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



נקודת המבט של הרוכש
כשאתם מתכוננים לפגוש ברוכש הפוטנציאלי הכינו לעצמכם תשובות לשאלות שבוודאי יהיה מעוניין לדעת. צריך להכיר את קהל היעד שלכם ולהתאים את המודעות שתפרסמו ברשת האינטרנט על מנת שתתאימו את קהל היעד לנכס שבבעלותכם.

תמונה שווה אלף מילים
הדבר הראשון שרוכש פוטנציאלי מביט בו במכל מודעה הן התמונות. לכן חשוב לוודא שהתמונות שאתם מעלים איכותיות, נעשות באור מלא ומראות כמה שניתן מהבית. תמונות איכותיות מפזרות את ערפל החשדנות לכן הרבה יותר משתלם להשקיע כמה דקות בתמונות איכותיות מאשר לצלם עם הפלאפון.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן

לדאוג לתמחור נכון
בסוף היום, הדבר אשר משפיע יותר מכל על הצלחת העסקה הוא המחיר. לכן, חשוב שתדעו להעריך את הנכס שלכם ברמה מדויקת ככל שניתן. זה בהחלט אפשרי להעלות את המחיר על מנת שתוכלו לקבל רווח, אך עליכם להיזהר ולהיערך לכך שמחיר גבוה יותר מרחיק רוכשים פוטנציאלים. ישנם לוחות דירות רבים ברחבי הרשת בהם תוכלו לקבל ממוצע סביר ביותר של דירות אשר דורגו ע"י שמאים מומחים.

שכרו עורך דין
עורך דין מקרקעין יוכל לסייע לכם להזיז את העסקה כמה שיותר מהר, וזאת מבלי לעשות טעויות קריטיות. אי ציון פרט מסוים בחוזה המכר או אף יצירת מצג שווא לגבי הנכס עד לסיום שלב המכירה, עלול להוביל לתהליכים משפטיים ארוכים וממושכים. באם ומצד הקונים הפוטנציאליים יעלה החשד שמא היה מדובר במעשה רמייה מכוון, הרי שהם עלולים לנקוט בהליכי רישום פלילי ובהגשת תלונה.

משא ומתן
כמו שאתם מעוניינים להרוויח, כך הרוכש מעוניין לחסוך. לכן, אל תיבהלו כאשר רוכש פוטנציאלי מציע לכם הצעת מחיר נמוכה משאתם חשבתם עליה. אין זה אומר שהעיסקה אבודה מראש משום שבמשא ומתן סבלני אפשר לזהות אם מדובר ברוכש רציני שבסופו של דבר יהיה מוכן לעלות במחיר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

השקעה מקדימה
ישנה טעות מוכרת בעולם הנדל"ן, אצל אנשים פרטיים והיא המחשבה שאין צורך להשקיע בדירה מכיוון שאתם מוכרים אותה. זוהי טעות אשר עלולה לעולת לכם במזומנים רבים. דווקא שיפורים קטנים בתחזוק הבית משפיע לטובה על רוכשים ויכול גם להשיג מחירים גבוהים יותר בעסקה על אותו נכס אשר לא שופץ.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות