חפש ב:

המאבק על ירושלים נמשך

המאבק על השטחים הפתוחים של ירושלים עולה מדרגה וכעת המתנגדים, בראשות החברה להגנת הטבע מסבירים מדוע אסור להרוס את אחד מחבלי בראשית האחרונים שנשארו בירושלים.

צוות בנק נדל"ן|24.3.2016|13:17|1972 צפיות

החברה להגנת הטבע פרסמה דו"ח, בו מתוכננים לקום בעיר הבירה כ-360 בניינים רבי קומות, עד שנת 2040, אשר יוסיפו לעיר עוד כ-220 אלף תושבים. לכן, פונים בחברה לעצור את פרויקט נפתוח אשר מקדמת בנייה על חשבון אחד משמורות הטבע האחרונות שיש בירושלים ולטענתם, עלולה לגרום נזק חמור שלא ניתן יהיה לתקן. הבדיקה, שנערכה על ידי מתכנני הערים, נועדה להוכיח לרשות מקרקעי ישראל ולמשרד הבינוי שאין צורך לקדם את תוכניות הבנייה בשטחים פתוחים עליהם החליטו בסוף שנת 2014.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



מקימים לתחייה את תוכנית ספדיה
עש השכונות בהן מתוכננות שזוכות למשקל הרב בפרויקטים המתוכננים בעיר ממוקמות במעגל החיצוני של העיר. הדו"ח מלמד כי תוקפה של החלטת המועצה הארצית לביטול תוכנית מערב ירושלים (תוכנית ספדיה) רק התחזק. עוד נמצא שבשנים שעברו כשביטלו את התוכנית, אלפי יחידות דיור חדשות נבנו, ונותרו מאגרים של כ־117 אלף דירות, מהן אפשר יהיה ליישם כ־70 אלף יחידות דיור חדשות עד שנת 2040.

לעמוד הפרויקט החוף הלבן בחדרה באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקטים שכבר נדחו, חוזרים לתכנון
בעבר כבר נדחו פרויקטים רבים בשל הפגיעה המשמעותית שהם היו מסווים לטבע הירושלמי, אך בשנה האחרונה ובלחץ של משרד האוצר והשיכון, פרויקטים אלה חוזרים לחיים ואיתם עוד כ-19 אלף דירות מתוכננות. החשש העיקרי הוא שאל כל הפרויקטים הללו תעלה תוכנית כביש הטבעת המערבי שהיוותה מרכיב מרכזי בתוכנית ספדיה, אך נדחתה ב־2007 ע"י המועצה הארצית לתכנון ובנייה בעקבות מחאת ארגוני הסביבה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

6,500 דירות נוספות בפרויקטים של תמ"א 38
הדו"ח מוסיף כי עד 2040 יתווספו כ-6,500 דירות חדשות במסגרת תמ"א 38, כש-600 דירות חדשות ייבנו בחמש השנים הקרובות, ולאחר מכן כ־1,500 דירות חדשות בכל חמש שנים. בנוסף, בעתודות הקרקע למגורים ישנן כ-102 פרויקטים גדולים של התחדשות עירונית במסגרת של פינוי־בינוי אשר יוסיפו לעיר 26 אלף דירות חדשות, 45 תוכניות הכוללות דיור בר־השגה שיוסיפו כ-4,500 דירות חדשות שיחולקו למכירה ולהשכרה ומהוות כ-29 אחוזים מכלל הדירות בתוכנית.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות