חפש ב:

מה בעלי הדירות צריכים לדעת על תכנית המחיר למשתכן

אומנם, מי שבבעלותו דירה או שהייתה בבעלותו דירה בשנים האחרונות, אינו זכאי להשתתף בתוכנית החדשה של משרד האוצר, אך עדיין חשוב להכיר את התוכנית ואיך היא יכולה להשפיע גם עליהם.

צוות בנק נדל"ן|22.2.2016|10:18|1662 צפיות

תכנית "מחיר למשתכן" המקודמת בימים אלה ע"י משרד האוצר והעומד בראשו משה כחלון, הכריזה לא מזמן על המכרז הראשון וההגרלה שאפשר לגשת אליה בעיר הראשונה אשר תוקם בה שכונת חדשה בעזרת "מחיר למשתכן". הדבר אומנם אינו משפיע מיידית על חייהם של בעלי דירות קיימים ונדמה כי התוכנית אינה קשורה אליהם, אך חשוב להכיר את התוכנית ולהבין את השינויים שהיא עומדת לייצר בשנים הקרובות וכיצד היא עלולה להוריד את מחירי הדירות האחרות.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



משמעות התוכנית למשתכן כבלם ראשוני
מכרזים נוספים של התוכנית "מחיר למשתכן" צפויים לצאת לדרך בחודשים הקרובים, והדבר ישנה את שוק הנדל"ן הישראלי. נכון שהתוכניתצ לא הולכת לפתור את בעיית הנדל"ן בארץ ושהפיתרון הייחידי לבעיית הדיור היא פשוט בנייה מאסיבית של דירות חדשות, אך ברגע שהמכרזים וההגרלות ייצאו לפועל, התוכנית תהיה מעיין בלם ראשון לעצירת עליית המחירים הקיימת היום.

לעמוד הפרויקט גבעת הכלניות בנתיבות באתר BankNadlan לחצו כאן

עשרות אלפי דירות חדשות 
התוכנית צפויה להזרים לשוק הנדל"ן עשרות אלפי דירות חדשות בהנחה גבוהה של מאות אלפי שקלים. אבל, לבעלי הדירות כדאי לשים לב, גם אם הם אינם זכאים לרכוש דירה בהנחה זו, הם עלולים להגיע ליום בו ירצתו לעבור דירה ובעיקבות כך למכור את זו שחיו בה. הדבר אומר שיצתרכו לחפש רוכשים לדירה שלהם ואלה יפנו קודם כל להשתתף בהגרלות התוכנית, או שהנותרים שלא זכו להשתתף בהגרלה, ידרשו מהם להוריד את מחיר הדירה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

החשיבות שבמעקב אחר התוכנית למשתכן
לבעלי הדירות המודאגים אין סיבה לדאגה כרגע, אך עליהם להכין עצמם ליום ולשים לב כיצד מתקדמת התוכנית ומתי יפורסם מכרז באזורם. בניית הדירות לא תחל אלא בעוד כשנה-שנתיים, אך לכן, יותר מתמיד, אפשר לא לקחת סיכונים מיותרים, ייתכן שעדיף להקטין את הסיכון ולמכור את הדירה כיום ולהספיק להינות מעליית המחירים שגואשת בישראל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות