חפש ב:

הובלות גדולות

יש לכם משרד בבעלותכם? אתם מנהלי אגף שהוטלךה עליכם המשימה להכינו למעבר למשרדים גדולים יותר? הפעם ננסה לעזור לכם להתמודד עם הנושא של העברות גדולות והתעסקות בציוד רגיש.

אורון איצקוביץ'|17.8.2015|16:32|1398 צפיות
ישנם רגעים בהם אסור לקחת סיכון, אחד מהם הוא נושא של הובלה גדולה דוגמת העברת משרדים, אגפים בחברות והובלות בחברות הייטק הכוללות התעסקות עם ציוד עדין. מה עושים ברגעים אלה? על כך בכתבה הבאה.

חברה מתמחה
בהובלה של חברות עסקיות, מונחת עליכם החובה לבחור חברה הובלה שמתמחה בתחום. עדיף לשלם מחיר גבוה יותר ולוודא שמדובר באנשים מקצועיים מאשר להתמודד עם תאונות בהובלה וציוד שנפגם ומחירו עולה הרבה כסף, מה גם שלאחר מכן תאלצו להסביר לממונים שלכם, מדוע לא בחרתם בחברה טובה יותר. 


כשמתעסקים בציוד רגיש עדיף להתחשבן פחות על החיסכון של ההובלה ועדיף שתעבדו עם חברה מתמחה

איך בוחרים חברת הובלות
חברת הובלות מתמחה בתחום תציע לכם ביקור מוקדם של אחד מנציגיה במשרדים שלכם. יש חשיבות מאוד גדולה לביקור זה משום שכאן מתחיל התכנון המוקדם של ההובלה. הנציג יהיה זה שיכין אתכם להובלה, יסביר על שינוע הציוד ותכנן אתכם ביחד את הלוז של הימים לקראת ההובלה ומה תוכלו לבצע כדי להקל על כל העשייה. חשוב לדאוג שתפגשו עם מספר נציגים כדי שתוכלו להשוות את הניסיון בין כל חברה, רמת השירות של הנציגים ולבסוף הצעת המחיר שתקבלו. רק זכרו שכאן המחיר הנמוך הוא לא בהכרח הטוב ביותר.

ביטוח
אחד הדברים שאתם חייבים לברר הוא ביטוח ההובלה. עליכם לוודא שהחברה מציעה לכם ביטוח מקיף על ציוד שייפגם בזמן ההובלה ונציגי החברה יעברו אתכם על כל הציוד שמועבר כדי שתוכלו לדעת מה הסיכון לכל חפץ שברשותכם. לא כל החברות ההובלה מסוגלות או מוכנות לבטח כל ציוד רגיש ולכן עליכם לוודא בחתימת הסכם העבודה שכל פרטי הביטוח מופיעים בו, כמה מובילים יגיעו, ציוד נלווה שישתמשו בו והלו"ז המתוכנן ליום ההובלה.

לעמוד נדלן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות