חפש ב:

פרויקט Time Tower עומד לשנות את נופה של ר"ג מהיסוד

המגדל, שתוכנן ע"י האדריכל משה צור, ייתנשא לגובה של 38 קומות ויכלול 194 דירות חדשות ברמת יוקרה שעדיין לא נראתה ברמת גן.

צוות בנק נדל"ן|11.1.2016|16:50|2313 צפיות
מגדל TIME TOWER המפואר מתוכנן לקום בלב ליבו של מתחם הבורסה בר"ג, אזור שמחייב רמת בנייה איכותית ויוקרתית ולפי תיכנונו של האדריכל, מדובר ביצירה אלגנטית שאין לה הגבלת זמן ותחזיק מעמד בכל טרנד שיציף את אזורינו בעתיד. מתכנניו של הפרויקט כבר זכו למכור 41 דירות המאופיינות בחלל גדול ומואר עם עיצוב פנים המתאים לגישת הבנייה הירוקה שתפקידה לשמור על איכות הסביבה מבלי לפגוע ברמת חייהם של הדיירים. 

לעמוד הפרויקט Time Tower באתר BankNadlan לחצו כאן


קומת הכניסה עצמה תקבל את דייריה ע"י לובי מרווח, חדר כושר מיוחד ושקוף וכמובן גישה נוחה אל הרחוב

קומת הלובי של הבניין עוצבה בצורה ייחודית שעשויה מקוביות זכוכית, ומסביב להן מים שמתוכננים לאפשר נוכחות מרעננת שמתנגשת באורבניות של מתחם הבורסה. קומת הכניסה עצמה תקבל את דייריה ע"י לובי מרווח, חדר כושר מיוחד ושקוף וכמובן גישה נוחה אל הרחוב. המגדל כולו מתוכנן להציג תפיסת חיים חדשה ומודרנית אשר תציג איכות חיים גבוהה היישר אל  העיר הצפופה, וצורת חיים אורבנית וסביבתית. מגדל TIME TOWER מביא איתו פרשנות מיוחדת לאופי המגורים, ניצול נקודת המפגש בין המגדל לקרקע, בין המגורים למרחב הציבורי ההומה ברחוב ז'בוטינסקי.

לפרויקטים נוספים של דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

בין הנכסים השונים שאפשר לרכוש בפרויקט ישנם דירות שלושה חדרים גדולות הממוקמות בקומה הראשונה ובגודל של 88 מ"ר בתוספת 11 מ"ר מרפסת הנמכרת בכ-1.5 מיליון ש"ח, דירות 3 חדרים, בשטח 79 מ"ר נטו ו-14 מ"ר מרפסת, שנמכרות בכ-1.7 מיליון ש"ח ודירות ארבעה חדרים בשטח 124 מ"ר נטוו-11 מ"ר מרפסת הנמכרות במחיר של 2.5 מיליון ש"ח. כמו-כן ישנם גם פנטהאוזים הנמכרים במחירים של כ-3 מיליון ש"ח הציבים רף חדש של בנייה.
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות